Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Μεταγραφή Περσικού Παραμυθιού σε επίπεδο Α2-από εδώ ξεκίνησε η ομάδα μας


Ο Σάχης





Ο έξυπνος Σάχης δεν αγαπούσε τον πόλεμο και το κυνήγι.
Τα βράδια έβγαινε στην πόλη,ντυμένος υπηρέτης,και άκουγε τα βάσανα του κόσμου.
Έμαθε την ιστορία του σοφού που έχασε τα χρήματα του: Tα έδωσε στον έμπορο να τα φυλάξει,κι αυτός δεν θυμάται τίποτα.
‘’Μη στεναχωριέσαι!Πήγαινε και κάτσε έξω από τη σκηνή του για τρείς μέρες.
Μην πείς κουβέντα!’’ 
Ο σοφός έκανε όπως του είπε ο Σάχης.
Τρίτη μέρα, ο Σάχης πέρασε με μεγάλη συνοδεία.
‘’Τί κάνεις αγαπημένε μου φίλε;’’ Είπε στον σοφό.
‘’Έλα αύριο στο παλάτι μου να τα πούμε!’’
Ο έμπορος άκουσε τα λόγια του Σάχη. Σκέφτηκε πως πρέπει να δώσει πίσω τα λεφτά.
‘’Πάρε τα λεφτά σου’’ Είπε στον σοφό.
‘’Μόλις θυμήθηκα πως πραγματικά μου τα είχες δώσει να τα φυλάξω.Μη μου κρατάς κακία!΄΄
Ο έξυπνος Σάχης έμαθε κι άλλη μια παρόμοια ιστορία.
‘’Σάχη μου έδωσα στον έμπορο ένα πουγκί με ασήμι,σφραγισμένο.Μου το γύρισε ανέπαφο,αλλά,μέσα έχει πέτρες!’’
‘’Άσε το πουγκί!’’ είπε ο Σάχης.
‘’Πω, πω χάλια αυτό το χαλί! Ποιός το έσκισε; Αύριο να τόχετε φτιάξει’’διέταξε ο Σάχης τους υπηρέτες του,κι έφυγε.
‘’Πως να γίνει; Ποιός ξέρει να ράβει,να υφαίνει και να τα κάνει όλα καινούρια;ρώτησε τρομαγμένος ο υπηρέτης.
‘’Φέρτε στο παλάτι τον καλύτερο!΄΄
Την άλλη μέρα το χαλί ήταν εντάξει.
‘’Ποιός το έφτιαξε;’’ρώτησε ο Σάχης.
‘’Εγώ αρχοντά μου’’ απάντησε ο φτωχός ράφτης.
‘’Έραψες μήπως κανένα πουγκί; σαν αυτό εδώ;’’
‘’Ναι πριν τρείς μήνες!’’
‘’Δες εδώ,αυτό είναι;’’
‘’Σίγουρα!’’
‘’Πες μου,ποιός σου το έδωσε να το διορθώσεις;’’
Έτσι βρέθηκε ο πονηρός ‘εμπορος,έτσι σώθηκαν οι οικονομίες του καλού ανθρώπου,έτσι ο Σάχης βασίλευε με αγάπη και εξυπνάδα...  


(Μάθημα Χριστουγέννων 2011-αφιέρωμα στα παραμύθια)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου